Tuotteiden maksuton palautus
100% "rahat takaisin" palautusoikeus
SAFFORT - suurin valikoima kassakaappeja yhdessä paikassa. Meiltä voit tehdä ostoksia netissä turvallisin mielin, sillä tarjoamme 100% ”rahat takaisin” palautusoikeuden jopa kuukauden ajaksi ostopäivästä. Jos et jostain syystä ole tyytyväinen ostamaasi kassakaappiin, voit palauttaa sen. Saffort palauttaa koko kassakaapista maksamasi summan. Sinun on ainoastaan palautettava tuotteet niiden alkuperäispakkauksessa ja varmistettava, että ne ovat samassa kunnossa kuin vastaanottohetkellä.
Miten palautan tuotteet?
Tuotteiden palautus 30 päivän sisällä:
- Lähetä meille sähköpostia osoitteeseen [email protected], liitä mukaan ostolasku ja kirjoita siihen myös tilausnumerosi ja täytetty palautuslomake.
- Odota tämän jälkeen, että saat meiltä ilmoituksen sähköpostitse.
- Pakkaa tavarat huolellisesti, jotta ne eivät vahingoitu kuljetuksen aikana. Palauta tavarat käyttämättöminä ja samassa alkuperäisessä kunnossa kuin ne vastaanotettiin.
- Jotta voit palauttaa tavarat meille, kuriirimme noutaa ne. Tilaamme kuriirin sovittuamme asiasta kanssasi.
- Kun olemme vastaanottaneet pakettisi ja tarkistaneet sen sisällön, käsittelemme pyynnön 14 työpäivän sisällä.
Perusehdot tuotteiden palautusta varten:
- Voit palauttaa kassakaapin 30 päivän sisällä ostopäivästä.
- Kassakaapin on oltava alkuperäiskunnossa, eli sellaisena kuin se myytiin ja pakattuna alkuperäispakkaukseensa.
- Saffortin edustaja tarkastaa kassakaapin, kun palautetut tavarat on vastaanotettu.
- Saffort kattaa kassakaapin palautuskustannukset (kuljetuksen).
Reklamaatio
Jos tuote saapui vaurioituneena tai viallisena, olemme erittäin pahoillamme ja ratkaisemme ongelman mahdollisimman pian.
Mikäli vastaanotamme reklamaation, pyrimme ratkaisemaan asian niin, että asian käsittely on mahdollisimman helppoa asiakkaalle: käsittelemme kaikki reklamaatiot nopeasti ja ilman viivettä. Näin ollen riittää, että liität mukaan valokuvan vahingosta tai viasta, ostolaskun, tilausnumeron ja lähetät kyseisen reklamaation sähköpostitse osoitteeseen [email protected]. Reklamaatiosi käsitellään. Ilmoitamme sinulle siihen kuuluvasta ratkaisusta sähköpostitse. Saffort kattaa kaikki palautuskustannukset.
Ehdotetut ratkaisumenetelmät hyväksytyn reklamaation tapauksessa:
- vaihto muihin tuotteisiin;
- varojen palautus.